Ti-e frica de infarct? Iata cum poti scadea riscul de 10 ori!

Ti-e frica de infarct? Iata cum poti scadea riscul de 10 ori!

infarct, Moller's, Omega,

Omega-3 de la Moller’s si rolul lor in scaderea riscului de infarct de miocard.

In afara de “Ti-e frica de infarct? Iata cum poti scadea riscul de 10 ori!”

Te-ar mai putea interesa si

– tags: infarct de miocard, Omega-3, protectie inima, colesterolul, Moller’s, Clinica Doctor MIT, –

Transcript

Bine ati venit la Doctor MIT!

Sunt doctor Bogdan Ivanescu si mi-am propus sa aduc in fata voastra cele mai noi si mai bune solutii la probleme medicale serioase!

Astazi mi-am propus sa discut despre inamicul public numarul 1 al omenirii. O afectiune care, de una singura, este responsabila pentru 1 din 4 decese.

Doar pentru a ne testa cunostintele medicale, despre cine credeti ca este vorba?

  1. Despre cancer
  2. infarct
  3. dementa senila sau
  4. Despre diabet

Daca v-ati gandit la cancer, ei bine exista un alt responsabil care ucide mai des decat neoplasmul si ne este mult mai familiar: patologia cardiovasculara si in special infarctul de miocard!

O statistica americana pe loturi foarte mari de subiecti a aratat ca 23% dintre decesele de cauza patologica au un numitor comun – unic: infarctul. Nici o alta patologie nu a mai fost reprezentata intr-un asemenea procent.

Stiu ca pare infiorator dar am si o veste buna pentru reducerea acestui risc. Intr-atat de buna este, incat poate reduce de 10 ori riscul de infarct! Evident, aceasta se aplica celor ce prezinta anumite caracteristici. Ia vedeti ce vi se potriveste:

  • Ati trecut de 50 de ani?
  • Sunteti mai supraponderal daca nu obez de-a binelea?
  • Fumator, cumva?
  • Glicemia usor mai mare decat ar trebui? A, diabetic?
  • Sau o tensiune oscilanta mai ales in sus?

Solutia despre care o sa vorbim devine de interes daca ati bifat cel putin 2 din cele pe care le-am amintit: peste 50 de ani si fumator sau supraponderal si diabetic sau orice alta combinatie. Nu mai zic de cat de atenti ar trebui sa fie cei ce sunt castigatori la toate categoriile!

Cum putem diminua riscul de infarct?

Riscul de infarct este direct proportional cu 2 parametri pe care ii puteti monitoriza usor: nivelul de trigliceride din sange si al colesterolului.

Legat de colesterol, tineti minte ca avem 2 tipuri: unul bun si unul rau. Se cheama asa pentru un motiv. Ca sa ne reamintim ceea ce am invatat aici la Doctor MIT, colesterolul HDL adica high density cholesterol este cel bun si cantitati mari din el ne prevestesc de bine iar cel rau este LDL adica low density cholesterol. Si, in egala masura, concentratii mari in sange de LDL, ne prevestesc de rau.

Asa ca vom sta cu ochii pe trigliceride si pe LDL. Iar vestea buna este ca putem influenta concentratiile lor din sange si, astfel, ne putem feri mai bine de infarct!

Repet, mancatul cu bun simt si sportul ne ajuta sa avem o viata lunga si sanatoasa. Dar pentru ca obiceiurile moderne ne-au indepartat de acestea, atunci macar sa apelam la natura pentru un ajutor suplimentar!

Iar trigliceridele si colesterolul rau pot fi scazute de catre 2 substante naturale la care avem acces in orice farmacie. Tot ce avem de facut este sa ne asiguram cure constante si corecte de acid eicosapentanoic si docosahexanoic.

Solutia naturala cu Omega-3 de la Moller’s ce previne infarctul miocardic

Stiu ca suna a chineza iar imaginea moleculelor nu ajuta prea mult asa ca o sa va zic unde se gasesc acesti acizi ce ne scad riscul de infarct: in omega-3.

Va suna cunoscut acum, nu-i asa? V-am povestit in alte episoade Doctor MIT despre faptul ca administrarea de acizi grasi omega-3 la copii le poate creste IQ-ul cu 4 puncte! Iar astazi impartasesc cu voi faptul ca administrarea de suplimente ce contin acizii grasi omega-3 de tipul EPA adica acid eicosapentanoic si DHA sau acid docosahexanoic iti pot creste speranta de viata prin scaderea de pana la 10 ori a riscului de infarct.

Si va mai ajut cu inca o informatie: optim ar fi ca acizii EPA si DHA sa fie de origine naturala precum cei extrasi la rece din  ficatul de cod si nu de sinteza precum sunt cei din etil-esteri deoarece fiind naturali, ajutati ficatul sa ii absoarba usor.

Rezumand, daca ai trecut de 50 de ani sau esti fumator, ori supraponderal sau doar te joci cu glicemia si tensiunea, fa ceva pentru a-ti controla colesterolul si trigliceridele pentru ca, cel mai probabil, le stii crescute. Iar acel ceva, pe langa sport si alimentatia corecta, este administrarea de acizi grasi din familia omega-3: EPA si DHA. Cauta sa te asiguri ca ceea ce iei este de origine naturala si nu de sinteza si ca te tii de treaba. Si verifica rezultatul la fiecare 6 luni cu un set nou de analize. Acum avem o solutie optima cu Omega-3 Moller’s.

Pentru mai multe solutii de imbunatatire a sanatatii viziteaza doctormit.ro

Intreaba si cerceteaza! Si nu pierde Doctor MIT!

O emisiune Doctor MIT oferita de Moller’s.

Ochelari cuantici
Anterior
Ochelari cuantici? Afla in ce fel iti pot influenta sanatatea!
Cataracta
Urmator
Ce este cataracta, cum se previne si cum se trateaza?

Intreaba-ma!

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*  *


Back

SHARE

Ti-e frica de infarct? Iata cum poti scadea riscul de 10 ori!