Scade absorbtia grasimilor! Afla cum!

Comenteaza despre “Scade absorbtia grasimilor! Afla cum!

Trimite un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Transcript

Bine ati venit la Doctor MIT! Sunt doctor Bogdan Ivanescu si mi-am propus sa caut adevarul din spatele miturilor medicale in care am fost invatati sa credem. Nu de mult am aflat de ce e important sa bei 2 litri de apa pe zi sau ce se ascunde in spatele postului religios. Insa pana acum n-am vorbit despre ceea ce se intampla dupa post si mai bine zis dupa sarbatorile de tipul Craciunului, Anului Nou sau Pastelui. Lucrul pe care il stim cu siguranta este ca majoritatea regreta rezultatele sarbatorilor asa cum se simt acestea in organism insa, astazi, vom afla unde suntem loviti cel mai tare de petrecerile la care am luat parte si, mai ales, cum putem rezolva aceasta!

Poate fi redusa absorbtia grasimilor?

Sursa problemei consta in cantitatea exagerata fie de mancare, fie de alcool ori a amandurora, asociate cu lipsa de miscare in cele mai multe cazuri. In ce fel ne afecteaza aceasta? Va spun ca nu voi accepta raspunsul "ne ingrasa" pentru ca, urmarind Doctor MIT de atatia ani, sunteti deja specialisti in medicina, asa ca va rog sa alegeti varianta corecta dintre urmatoarele: 1. alimentele de origine animala, bogate in grasimi, stagneaza in corpul nostru mai mult decat trebuie 2. produsele fainoase incetinesc tranzitul intestinal, generand procese de putrefactie 3. alcoolul afecteaza motilitatea intestinala si creste apetitul sau 4. toate acestea se intampla Toate acestea, in mod direct sau mai indirect, duc la acumularea de produsi de putrefactie in tractul digestiv. Pe scurt, o parte semnificativa din ceea ce mancam de Sarbatori ajunge sa stagneze in colon mai mult decat trebuie. Aceasta nu suna a veste buna, evident! Dar care este cel mai rau mod in care ne poate afecta? 1. duce la constipatie 2. la balonare 3. ne face sa ne simtim obositi si lipsiti de energie 4. poate duce la formarea ateroamelor - cauza primara a infarctului sau a accidentului vascular cerebral Sarbatoririle repetate cu excese alimentare sau bahice sunt unele dintre cele mai directe cauze pentru toate cele de mai sus, dar dezvoltarea ateroamelor, despre care stiti foarte bine ca sunt motivul celor mai dese infarcturi sau AVC-uri, este cea mai de temut. Suna inspaimantator? Da, pentru ca este. Dar acum stiind ce ceea ce stim, ne punem intrebarea - ce putem face? Cel mai simplu raspuns ar fi sa fim moderati in alimentatie si sa nu tratam o petrecere de Sarbatori ca pe o scuza pentru indopat. Aproape ca vad in camera cum unii protesteaza "daca nici asta, atunci ce?". Celor ce nu se pot abtine, printre care ma numar si eu, le recomand o solutie complexa, dar accesibila, alcatuita din cateva componente, fiecare cu o functie precisa si actionand sinergic pentru reducerea proceselor de putrefactie.

Chitosanul si digestia sanatoasa

In primul rand ar trebui sa blocam cat de mult putem absorbtia grasimilor la nivelul tubului digestiv: pentru aceasta putem folosi chitosanul, o substanta speciala obtinuta din chitina carapacelor de crustacee. Pentru un efect maxim al chitosanului trebuie sa ne asiguram ca produsul utilizat are in compozitie si vitamina C, care il stabilizeaza. Astfel, ne asiguram ca introducem in sange cat mai putine grasimi. Un alt pas in strategia noastra se leaga de restabilirea vitezei tranzitului si, foarte important, de refacerea florei intestinale, prin administrarea de fibre prebiotice naturale precum fructooligozaharidele. Cunoasteti foarte bine senzatia de preaplin pe care o avem dupa zilele de sarbatoare. Ei bine, combinatia descrisa pana acum este o solutie foarte eficienta, mai ales pentru cei ce respecta datina :-)

Cum sa iti mentii sistemul digestiv sanatos

Si sa nu uitam ca potopul de agenti oxidanti negativi ce se descarca la orice exces, poate fi contracarat de catre resveratrol alaturi de cel mai puternic antioxidant natural pe care il stiu si anume de vitamina C, care dupa cum se vede nu are doar rolul de a stabiliza chitosanul! Pe scurt, daca nu te poti abtine de la bunatatile traditionale de pe masa, fie ca este vorba de sarbatorile religioase, 1 Mai, sau de orice alta petrecere mai serioasa la care mergi, asigura-te, ca, de cateva ori pe an, tii o cura cu formula ce cuprinde fructooligozaharide, vitamina C, resveratrol si chitosan. Si nu uita, moderatia este importanta! Pentru alte sfaturi viziteaza pagina de Facebook a emisiunii sau acceseaza doctormit.ro. Intreaba si cerceteaza! si nu pierde Doctor MIT!