Stii de ce nu slabesti? 25 de greseli… Episodul 1 din 3

Nu intelegi de ce cantarul nu arata ceea ce ti-ai dori? Nu dispera!
S-ar putea sa faci cel putin una dintre cele mai comune 25 de greseli pe care nu le constientizam atunci cand vrem sa slabim.
Urmareste acest episod pentru a afla despre primele 8 motive si cauta celelalte episoade Doctor MIT pentru a afla restul de motive!

Daca acest subiect nu te priveste, da SHARE pentru a-i ajuta pe cei pentru care stii ca aceasta problema este importanta.

Comenteaza despre “Stii de ce nu slabesti? 25 de greseli… Episodul 1 din 3

Trimite un comentariu
  1. Vreau sa slabesc corect. Am 44 ani1.71 si 74 kg. Suntem 4pers. si traim din 1000 ron
    , cu 2 copii , unual la scoala si unul la gradinita la program de step by step.Vreau un sfat pentru toat familia.

  2. vreau sa slabesc corect. Am 44 ani1.71 si 74 kg. Suntem 4pers. si traim din 1000 rn , cu 2 copii , unul la scoala si unul la gradinita la program de step by step.Vreau un sfat pentru toats familia.

        1. Buna ziua, un echilibru intre alimentatie, sport si odihna poate face minuni. Se poate incepe cu acesti pasi dar se poate apela si la un nutritionist pentru un program special de slabit. Succes!

Trimite o intrebare sau un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Transcript

Bine ati venit la Doctor MIT! Sunt doctor Bogdan Ivanescu si mi-am propus sa caut adevarul din spatele miturilor medicale ce spun ca trebuie sa dormi 8 ore pe noapte sau ca, daca mananci cu pofta, te ingrasi. Pentru ca am ajuns la subiectul legat de greutate, astazi incepem o mini-serie de 3 episoade dedicate slabitului. Daca ai inceput sa ai un stil de viata sanatos adica mananci mai putina carne si mai multe vegetale si te-ai apucat de sala sau de alergat dar nu reusesti sa slabesti pe cat de repede ti-ai dori sau, mai rau stagnezi, NU DISPERA! S-ar putea sa descoperi ca faci cel putin una dintre cele 25 de greseli pe care le voi prezenta aici si ca, reparand-o, iti vei atinge obiectivele!

Cum sa tii o dieta

Haideti sa gasim motivul pentru care cantarul nu arata exact ceea ce ne-am dori: Prima greseala: Poate ca nu bei suficienta apa! Apa este cea care ofera oxigenul pentru arderile din organismul nostru si aici ne referim si la arderea grasimilor. In plus, daca vei bea apa la fiecare masa, vei vedea ca senzatia de satietate apare mai repede si ca, pe langa aceasta, consumul de apa taie nevoia de dulce. A doua greseala comuna: crezi ca daca iti plimbi cainele dimineata, e suficient. 15 minute de plimbare sunt, intr-adevar, mai bune decat nimic, dar pentru a vedea o scadere in greutate serioasa ar trebui sa faci cel putin 30 de minute de cardio pe zi. NU uita ca, pe vremuri, munca la ogor dura mult de atata. Dar daca nu ai un ogor la indemana, compenseaza cu spin class, banda sau antrenament in circuit. Stii despre ce vorbesc!

: Ce este un regim de slabit corect

Trei: Mananci prea multa mancare sanatoasa. Sanatoasa-sanatoasa dar cat? Nucile, avocado, pastele integrale, uleiul de masline sau ciocolata neagra or fi naturale si sanatoase dar nu inseamna ca nu au calorii. In continuare este important sa controlezi cat mananci din fiecare. Nu uita ca un fruct de avocado, in sine, poate avea peste 200 de calorii. Patru: Faci doar cardio fara sa ridici un kil. Nu uita ca antrenamentul cu greutati iti creste masa musculara si rata metabolica. Bonus: muschii bine dezvoltati iti ard si caloriile de la inghetata de aseara. A cincea greseala obisnuita: Te antrenezi pe stomacul gol. De unde sa isi ia glucoza organismul, in acest caz? Uita-te la muschi pentru raspuns. Asa ca, daca ai ceva in stomac, iti si protejezi muschii dar poti sa treci si prin antrenament fara sa te simti epuizat. A sasea: Partenerul tau nu este pe acelasi drum sanatos ca si tine. Jumatatea ta mai buna ar putea fi un mare ajutor pentru atingerea obiectivelor tale! Dar daca situatia este pe dos, s-ar putea ca relatia ta sa fie cea care te ingrasa. Nu poti spera sa slabesti daca cel sau cea de langa tine comanda tot timpul pizza, te scoate la inghetata sau te incurajeaza sa dormi in loc sa mergi la sala. Spune-i ca ai nevoie de sprijinul sau – este un prim pas important in a reveni la ceea ce ai fost cu ceva vreme in urma! Penultima greseala despre care vorbim astazi: Renunti la intregi grupe alimentare. Aceasta poate duce la deficiente nutritionale ca sa nu mai amintesc despre frustrare. Mai degraba, decat sa elimini toti carbohidratii, alege produsele integrale si nu uita de controlul portiei. De obicei extra portia este cea care te ingrasa, nu pasta in sine.

Diete eficiente si corecte

Si ultima pe lista este o greseala la care poate ca nu te-ai gandit niciodata: nu dormi suficient! A-ti face timp pentru antrenament, zi de zi, inseamna mai putin timp de stat in pat. De aceea este important sa te odihnesti bine. Ai nevoie de extra energie pentru a-ti pastra programul sanatos pe care te-ai decis ca il vrei in viata ta si, a sari peste orele corecte de somn poate face ca organismul tau sa piarda controlul apetitului. Daca vrei sa stii de ce, cauta pe site-ul doctormit.ro episoadele legate de somn si de dependenta de mancare. Atat pentru astazi. Te las sa te gandesti la aceste 8 greseli obinuite pe care oamenii le fac atunci cand isi doresc sa slabeasca si nu reusesc: prea putina apa, plimbarea cu catelul in lesa nu e suficienta, prea multa mancare sanatoasa la o masa, faci doar cardio, te antrenezi pe stomacul gol, partenerul tau nu respecta stilul tau de viata, renunti la grupe alimentare intregi sau nu dormi suficient. Pentru celelalte 17 motive datorita carora esti in urma cu slabitul, acceseaza doctormit.ro sau pagina Facebook a emisiunii. “Intreaba si cereceteaza!” si nu pierde Doctor MIT!
O emisiune oferita de Stem SURE - Banca Engleză de Celule Stem.