Nu poti dormi? Iata solutia!

Probleme cu somnul? Iata cum o poti pune pe Mama Natura la lucru pentru un somn de calitate!

Comenteaza despre “Nu poti dormi? Iata solutia!

Trimite un comentariu
  1. Dorm numai 5-6 ore pe noapte, dar dimineata nu ma simt obosita. Odata trezita dimineata nu mai pot adormi sau foarte greu mai adorm.
    Imi puteti da o sugestie ?
    Va multumesc mult.

  2. PROMO

    Ce pret are somnul tau?

    Secolul vitezei ne afecteaza in diferite moduri, impactul stresului fiind resimtit la toate nivelurile de fiecare dintre noi cu un puternic efect asupra capacitatii de adaptare la cerintele vietii cotidiene.

    Fie ca ne prelungim orele de program si pe parcursul serii continuandu-ne activitatea cerebrala in timpul noptii, fie ca trecem prin perioade de examene, dead-line-uri stranse sau ca ne simtim afectati de schimbarile de fus orar sau climaterice, tulburarile de somn se instaleaza pe termen scurt mediu sau lung. Aflam cat de important este un somn odihnitor atunci cand suntem privati de el, atunci cand ajungem sa resimtim o stare de oboseala si nu ne mai putem concentra pentru desfasurarea activitatilor curente.

    De cele mai multe ori, sunt cei din jurul nostru primii care observa modificarile comportamental-cognitive, afective, emotionale, psihice si fizice: starea de irascibilitate, oboseala, somnolenta, emotivitate, capacitatea scazuta de concentrare si vigilenta, dificultatea de a lua decizii si implicit capacitatea restransa de a ne desfasura activitatile profesionale si personale.

    Consecintele tulburarilor de somn pasagere sunt multiplicate daca acestea devin o regula. Scaderea capacitatii de adaptare la mediu este primul simptom grav resimtit de catre organism. Impactul general asupra starii de sanatate apare in momentul scaderii imunitatii generale a organismului, culminand cu instalarea unor afectiuni cronice precum: hipertensiunea arteriala, diabetul zaharat, bolile autoimune, etc.

    Cea mai grava forma de tulburare a somnului, insomnia, se caracterizeaza printr-o serie de simptome, cum ar fi: dificultatea la adormire, trezirea in timpul noptii, lipsa etapei de somn cu vise, respectiv dificultatea la trezire, in ciuda unui numar adecvat de ore dormite.

    Chiar daca uneori ne confruntam cu un singur simptom, cum ar fi dificultatea la adormiré sau trezirile din timpul noptii, ajungem prin cumulare sa le avem pe toate cele enumerate mai sus. Oricat de nesemnificativ pare simptomul este bine sa tratam cu atentie tulburarea de somn si sa luam masuri chiar de la inceput.

    De ce este important somnul din punct de vedere medical? Pentru ca in timpul somnului organismul isi reface rezervele energetice, organele interne trec printr-o perioada de “reconstructie”, toxinele sunt eliminate din corp iar la nivel central se consolideaza memoria si se elimina efectele stresului cotidian.

    Preocuparile cercetatorilor spanioli privind cresterea calitatii somnului si reglarea psihosomatica a organismului si-au regasit solutia intr-o formula naturala Dormax pe baza de melatonina si extracte vegetale care optimizeaza durata si creste calitatea somnului, regland ritmul circadian (alternanta somn-veghe).

    Va prezint succint care sunt beneficiile Dormax atat conform studiilor clinice, cat si cele resimtite de consumatorii produsului. Incep prin a sublinia faptul ca este este 100% natural, ingredientele sale fiind atent selectate si dozate pentru a raspunde cu succes profilului de siguranta si eficacitate, absolut necesar in medicina. Dovezile stiintifice reprezinta baza informationala de la care pleacam ca si medici in urmarirea clinica a pacientilor si rezultatelor acestora in urma administrarii diferitelor remedii si tratamente.

    Astfel, voi incepe cu melatonina care este hormonul produs la nivelul sistemului nervos central “responsabil” de reglarea ritmului noapte-zi si de resincronizarea organismului. Concentratia de melatonina asigurata printr-o capsula de Dormax contribuie la atenuarea tulburărilor de somn si reduce timpul necesar pentru a adormi în condițiile administrării înainte de culcare.

    Extract de mac californian din Dormax are acțiune sedativă asupra sistemului nervos central. Acesta reduce anxietatea, care ne provoaca de cele mai multe ori insomnii și promovează relaxarea. De asemenea, macul californian asigură eliminarea trezirilor nocturne.

    Extract de passiflora existent in Dormax, datorită conținutului de flavonoide, exercită un efect sedativ asupra sistemului nervos, asigurând obținerea unui somn odihnitor.

    Al patrulea compus Dormax, extractul de valeriană induce somnul pe cale naturală, prin efectul acidului valerenic la nivelul sistemului nervos central fara sa prezinte efectele secundare specifice somniferelor. In aceeasi masura, valeriana asigură relaxarea și reducerea anxietății, cu eliminarea trezirilor nocturne și creșterea calității somnului.

    Principiile active Dormax: melatonina, extract de valeriana, extract de passiflora, extract de mac californian, actioneaza sinergic si prin efectele asociate, conduc la: scurtarea timpului necesar pentru adormire, eliminarea trezirilor nocturne si lipsa somnolentei si a starii de oboseala a doua zi.

    Reglarea orei de culcare, a numarului de ore dormite si, cel mai important, a fazelor somnului, si anume, a alternantei somn profund – somn cu vise sunt doar cateva dintre beneficiile majore ale suplimentului nutritiv Dormax. Prin toate acestea, Dormax asigura stabilirea echilibrului si detensionarea psihica in timpul somnului, fara binecunoscutele efecte sedative a doua zi ale somniferelor clasice.

    Astfel, prin administrarea unei singure capsule de Dormax seara, chiar inainte de culcare putem sa beneficiem de un somn sanatos, dupa care sa ne trezim plini de viata si apti pentru orice activitate avem programata a doua zi. Dupa administrarea Dormax este important sa inchidem orice sursa de zgomot si, in mod special, de lumina, pentru a se putea activa melatonina si pentru a se instala somnul.

    Dormax este produsul numarul 1 in segmentul de sanatate a somnului din portofoliul producatorului spaniol Actafarma, care lucreaza in stransa colaborare cu CSIC CEBAS, al doilea institut de Bioalimentatie si Nutritie din lume. Aceasta noua solutie inovativa este adusa in Romania de catre Core Invest Health, o companie romaneasca preocupata de ultímele inovatii in domeniul sanatatii.

Trimite o intrebare sau un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Transcript

Bine ati venit la Doctor MIT! Sunt doctor Bogdan Ivanescu si mi-am propus sa caut adevarul din spatele miturilor medicale ce spun ca trebuie sa bei 2 litri de apa pe zi sau ca e musai sa dormi 8 ore pe noapte ca sa iti pastrezi santatea! Daca tot am amintit despre credinta celor 8 ore de dormit pe noapte, care de altfel s-a dovedit a fi si adevarata, haideti sa vedem ce solutie am avea pentru cei ce nu reusesc, din motive legate de stres si nu numai, sa se odihneasca noaptea. Ce sistem ar fi de blamat in acest caz: 1. sistemul digestiv 2. sistemul osos 3. sistemul imunitar sau 4. sistemul nervos Evident, sistemul nervos este atat cel responsabil cat si cel afectat de lipsa de somn desi ar trebui sa fim constienti ca o masa copioasa la ore tarzii poate sa ne afecteze somnul.

Cauzele si Tratamentul Insomniei

Dar la ce ne referim cand spunem ca sistemul nervos este responsabil cu problemele legate de odihna din timpul noptii? Ca sa putem pune degetul pe I ar trebui sa vedem ce intelegem prin aceasta. Astfel, o persoana cu probleme de odihna: 1. adoarme cu foarte mare dificultate 2. se trezeste (in timpul noptii) 3. nu atinge faza REM (cea caracterizata prin vise) sau 4. (i se pot intampla) toate (acestea) Daca treceti prin asa ceva atunci stiti ca toate acestea sunt adevarate si ca oricare dintre variante ne afecteaza capacitatea de adaptare la activitatile de a doua zi. Acum este momentul sa intelegem sursa problemelor de somn in relatie cu sistemul nervos. Ce anume dintre urmatoarele este responsabila cu acestea? 1. deficit de hormon al somnului 2. hiper-reactivitate cerebrala 3. ambele sau 4. nici una (dintre acestea de fapt nu reprezinta raspunsul corect) Cred ca ati ghicit. Ambele cauze pot duce la tulburari de odihna.

Tulburarile de somn

Dar ce putem face ca sa adormim mai usor si sa ne pastram un somn de calitate? 1. (sa) numaram oi (sau sa citim o carte de chimie anorganica) 2. (sa) completam melatonina (lipsa din organism) 3. (sa) mediem hiper-reactivitatea (cerebrala) sau 4. (am putea face) toate (acestea) Sigur ca stiti: toate acestea trebuie incercate! Dar cum numaratul oilor adesea, spre dimineata, ne duce la niste cifre mai mari decat nivelul turmelor din Australia, natural ar fi sa mergem direct la remedierea problemelor: suplimentarea melatoninei deficitara din organism impreuna cu reducerea reactivitatii cerebrale din timpul somnului. Daca despre lipsa melatoninei, am inteles ca o remediem administrand melatonina, ce sa folosim pentru reducerea reactivitatii cerebrale? 1. macul californian 2. floarea pasiunii 3. valeriana sau 4. oricare (dintre acestea) Daca raspunsul corect este: oricare, raspunsul si mai corect ar fi – toate acestea impreuna, evident, cu melatonina ! De ce? Haideti sa vedem! Astfel, Macul Californian are urmatoarele actiuni: 1. (este) anxiolitic 2. (are) efect mai puternic decat opiumul 3. ambele sau 4. (nu are) nici unul (dintre aceste efecte) Poate ca v-ati obisnuit cu varianta ‘toate”, asa ca, de data aceasta, am ales sa avem un singur raspuns corect: extractul de mac californian are intr-adevar efect anxiolitic dar, din fericire, mult mai bland decat cel al opiumului, fiind administrat, in mod obisnuit, in cultura amerindiana celor ce au probleme cu somnul. Haideti sa vedem ce stie sa faca Floarea Pasiunii? 1. obtine erectie prelungita (mai ales nocturna) 2. potenteaza sentimentul de dragoste 3. (este) sedativ (la nivelul sistemului nervos central) sau 4. imbunatateste memoria Desi numele plantei sugereaza ca aceasta face minuni la nivelul activitatii sexuale sau macar al sentimentelor, aceasta, de fapt, face lucrurile exact pe invers, din fericire pentru cei ce nu pot adormi usor sau se trezesc de prea multe ori -actiunea ei sedativa, la nivelul sistemului nervos central, face ca somnul sa fie odihnitor.

Stimularea de melatonina

Si acum ajungem la regina terapiilor anti-stress si pro-somn: Valeriana. Aceasta are rol: 1. stimulator al receptorilor GABA (gama-amino-butiric-acid) 2. Anxiolitic 3. sedativ natural sau 4. (poate face) toate (acestea) Sunt convins ca ati raspuns corect chiar daca varianta 1 nu a fost clara tuturor: acidul gama-amino-butiric este “seful” neurotransmitatorilor ce inhiba sistemul nervos central al tuturor mamiferelor din lume, printre care, firesc, ne numaram si noi, valeriana fiind, in plus, un anxiolitic usor si un sedativ natural ce nu te afecteaza a doua zi. Astfel, pentru tratarea problemelor de somn, fie ca sunt dificultati de adormire sau de pastrare a unui somn odihnitor, asocierea intr-o singura formula a hormonului somnului - melatonina, cu extract de mac californian, floarea pasiunii si valeriana este una dintre cele mai evidente si indicate solutii pentru cei ce s-au saturat, de ani de zile, sa numere oi! Esti interesat de terapii noi? Atunci scrie-ne pe pagina de Facebook a emisiunii sau acceseaza doctormit.ro. “Intreaba si cerceteaza!” si nu pierde Doctor MIT! https://youtu.be/ic87rBThgIQ