Stii de ce nu slabesti? 25 de greseli… Episodul 3 din 3

Urmareste ultimul episod Doctor MIT din mini-seria de 3 dedicate motivelor pentru care nu reusim sa slabim.
Bucura-te daca vreunul dintre cele 25 de motive ti se potriveste pentru ca, rezolvand aceasta problema, vei reusi sa iti atingi obiectivele!

Trimite o intrebare sau un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Transcript

Bine ati venit la Doctor MIT! Astazi, in ultimul episod din mini-seria in 3 parti dedicata slabitului afli care sunt cele 9 greseli pe care s-ar putea sa le faci atunci cand incerci sa scapi de kilogramele in plus. Bucura-te daca faci vreo greseala dintre cele ce urmeaza pentru ca aceasta inseamna doar ca vei fi cu un pas mai aproape de obiectivul pe care ti l-ai stabilit!

Cum tinem o dieta corecta

Pentru ca in primele 2 episoade am vorbit despre 16 greseli, iata ca acum ti-o dezvalui pe a 17-a: S-ar putea sa nu iti tai mancarea din farfurie. Daca te-au ingrasat regulile ce spun ca este elegant sa iti tai mancare doar pe masura ce o mananci, atunci NU LE RESPECTA! Poate ca nu este elegant sa iti faci bucati mancarea din farfurie dar este mai sanatos. Mai multe bucatele de mestecat fac ca masa sa dureze mai mult si astfel sa te saturi pe deplin. Greseala cu numarul 18: Inca bei sucuri dulci, carbogazoase si aici nu dam nume dar stiti la cine ma refer! Bautura respectiva, ca si cele din aceeasi familie, nu aduc nici un beneficiu nutritional si sunt de fapt bombe calorice. Chiar si cele cu 0 calorii, prin gustul dulce, iti mentin adictia fata de produsele dulci si iti saboteaza, atat direct cat si indirect, motivatia de a slabi. A 19-a: Nu mananci suficient. Lasand la o parte ca te joci cu metabolismul si ca nu este sustenabila pe termen lung, privarea de mancare te poate indemna sa ciugulesti mai mult decat trebuie intre mese. Greseala cu numarul 20: Nu mai ai timp sa te distrezi. De vreme ce stressul in sine ingrasa – vezi episoadele legate de stress pe doctormit.ro – lasa-ti timp pentru activitati placute precum dansul sau shoppingul. Sa vezi cate calorii consumi trecand din magazin in magazin intr-un mall mare!

Sfaturi pentru o slabire corecta

21: Esti relaxat in legatura cu produsele cu grasimi scazute. Te poti pacali consumand in exces acest tip de alimente pentru ca, desi au un gust mai light sau mai usor, produsele din aceasta categorie au adesea extra sodiu, zahar sau alti aditivi care sa compenseze grasimea extrasa de catre producator. 22: Nu-ti tii un jurnal. Si aici nu ma refer la cel de sub saltea ci la cel in care ar trebui sa iti notezi ce ai mancat ieri si ce vei manca azi. Nu trebuie sa tii un jurnal toata viata ci doar cateva luni, care sa te ajute sa revii la bunele obiceiuri alimentare pe care le aveai inainte sa incepi sa te ingrasi. Atat. 23: Iei cina aproape tot timpul in oras. E placut, pentru ca socializezi, dar obisnuinta cu un restaurant sau cu altul te poate face sa nu tii cont de o chestiune simpla: cate calorii consumi seara. A, si incearca sa inlocuiesti vinul, cu apa, macar o data la doua seri. Penultima greseala, din lista noastra, o fac mai ales cei ce sunt prieteni cu sala: unii mananca prea multe snack-uri post-antrenament. Sa nu uitam ca, o gustare de acest fel, adesea are peste 150 de calorii si ca 4 bucati iti aduc instantaneu 600 de calorii.

Cum mentinem un regim de slabit

Si, iata ca, am ajuns la ultima greseala din aceasta serie: Nu-ti faci de cap. O portie de cartofi prajiti sau o felie de tort nu te vor ucide, ba chiar te vor motiva daca aceasta se intampla nu mai des de o data pe luna. Nu trebuie sa tragi mai tare la sala a doua zi, pentru ca, 600 de calorii in plus nu conteaza, daca ti-ai format un stil de viata sanatos. Asa ca, sa recapitulam greselile de slabit de azi, cu speranta ca, intelegandu-le mecanismul, esti mai motivat si ca te vor inspira sa ajungi la greutatea ideala: nu iti tai mancarea din farfurie, inca bei sucuri dulci, nu mananci suficient, nu mai ai timp pentru relaxare, mananci prea multe produse cu continut mic in grasimi, nu tii un jurnal dietetic, iei cina in oras mai tot timpul, prea multe gustari dupa antrenament sau nu-ti faci de cap din cand in cand. Pentru a vedea care sunt primele 16 greseli comune in slabit acceseaza doctormit.ro sau viziteaza pagina de Facebook a emisiunii. “Intreaba si cerceteaza!” si nu pierde Doctor MIT!
O emisiune oferita de Stem SURE - Banca Engleză de Celule Stem.