Stress? Depresie? Scapa!

Depresie - MooderalStress, anxietate, depresie. Iti suna cunoscut enumerarea?

In zilele noastre, a fi stresat este o situatie inevitabila pentru ca nimeni nu este imun la stres. Insa cat de mult te stresezi si cat de des ti se intampla acest lucru sunt doua aspecte asupra carora tu poti sa ai o influenta majora.

Fara a deprinde anumite obiceiuri inteligente, care sa te ajute sa faci fata situatiilor stresante, te mentii expus intr-o situatie care va deveni din ce in ce mai apasatoare si impovaratoare pentru tine. Astfel, este posibil sa te simti obosit inainte de a incepe o saptamana noua si sa fii deja coplesit de griji. Dureri de stomac, dureri de cap si migrene dese, toate sunt efectele nedorite ale stresului asupra sanatatii tale. Sarcinile zilnice de la munca sau anumite probleme de natura sentimentala, din viata personala, te pot aduce in punctul in care ti se pare ca totul este gri si nu-ti mai gasesti echilibrul mental si emotional de care ai nevoie in viata.

Mooderal

Deci, ce poti face?

Intai de toate, trebuie sa intelegi ce efecte are stresul asupra corpului tau.

Asadar, daca esti in viata, ai parte de stres. Stresul este o reactie naturala fizica si psihica, atat la experientele bune, cat si la cele rele, care pot fi benefice pentru sanatatea si siguranta ta. Corpul raspunde la stres prin eliberarea hormonilor si prin cresterea batailor inimii si a frecventei respiratorii. In acest fel, corpul tau primeste mai mult oxigen, oferindu-ti acel avantaj de a reactiona rapid la o problema. Asadar, stresul are un efect imediat asupra corpului. Pe termen scurt, stresul nu este neaparat un lucru rau si te ajuta sa faci fata situatiilor dificile , insa stresul cronic este cel care iti pune sanatatea, cu adevarat, in pericol. Stresul poate fi declansat de presiunile zilnice, dar si de responsabilitatile de la locul de munca si de acasa. Dupa cum te-ai astepta, evenimentele negative, cum ar fi divortul sau decesul unei persoane dragi pot provoca, de asemenea, stres. La fel si boala fizica. Un atac violent sau un dezastru iti pot mentine ridicat nivelul de stres al corpului pentru o perioada mai lunga de timp decat ar fi necesar pentru supravietuire. Iar stresul cronic poate provoca o varietate de simptome care pot afecta starea generala de sanatate si bunastarea.

MooderalStresul afecteaza: sistemul nervos central si sistemul endocrin, sistemul respirator si cardiovascular, sistemul digestiv, sistemul muscular, sexualitatea si fertilitatea, dar si sistemul imunitar. Mai mult decat atat, stresul poate cauza dureri de cap, insomnie, depresie, atac de cord, dureri de stomac, menstruatie neregulata, disfunctii erectile si infertilitate.

Si problemele cauzate de stres nu se opresc aici; persoanele aflate sub stres cronic sunt mai predispuse la boli virale, cum ar fi gripa si raceala. Tot stresul creste riscul aparitiei unor boli oportuniste si a infectiilor. Tot pe seama stresului, putem pune si marirea timpului necesar pentru a te recupera in cazul unor boli sau leziuni.

Mooderal – Tratamentul eficient impotriva stresului si a depresiei

Anxietatea este o problema frecvent intalnita in viata cotidiana. Aproximativ 25% din populatie sufera de anxietate si necesita tratament intr-o anumita perioada a vietii lor.

Situatia este si mai ingrijoratoare in cazul depresiei, numarul persoanelor care intra in depresie fiind intr-o continua crestere. Potrivit unui raport recent al Organizatiei Mondiale a Sanatatii, peste 350 de milioane de persoane, din intreaga lume, si peste doua milioane de romani sufera de depresie. De aceea, dupa un consult de specialitate, medicul va recomanda, adeseori, pacientilor medicamente antidepresive. Cele mai populare medicamente antidepresive (SSRI) cresc nivelul de serotonina. Multe studii clinice au ajuns la concluzia ca prin includerea unui supliment cu 5-HTP in dieta, dispozitia unei persoane poate fi imbunatatita. In cele mai multe dintre cazuri, pacientul remarca o schimbare in bine, dupa doar cateva zile de tratament.

Un astfel de medicament este Mooderal, care a fost creat de catre doctori si oameni de stiinta suedezi. Acesta contine 5-HTP si L-Tirozina, o substanta care actioneaza impotriva simptomelor de stres acut. Astfel, prin combinarea 5-HTP si L-Tirozinei cu extract de ceai verde si vitamine din grupul B pe care le contine Mooderal, nivelele neurotransmitatorilor vor fi optimizate, iar tu iti vei putea recapata starea de bine si buna dispozitie.

Printre afectiunile pe care le trateaza acest produs, mentionam: agitatia, stresul, anxietatea, atacurile de panica, deficitul de atentie (ADHD), depresia, durerile de cap, insomnia, surmenajul intelectual si tulburarile de atentie si comportament.

Beneficii aduse de MooderalMooderal

● Anti-depresiv;

● Anti-anxios;

● Imbunatateste somnul;

● Reduce oboseala psihica.

Mod de utilizare

Initial, preferabil 1 capsula pe zi sau 2 capsule pe zi in doze divizate.

Doze mai mari pot fi utilizate sub supravegherea unui medic. Capsulele trebuie administrate, de preferinta pe stomacul gol. Capsulele trebuie inghitite intotdeauna impreuna cu pahar cu apa. Daca sunt administrate ca urmare a unei tulburari de somn sau pe timp de noapte/anxietate de dimineata, doza trebuie luata seara.

Contraindicatii

Acest supliment nu trebuie utilizat impreuna cu medicamente anti-depresive sau in timpul sarcinii sau alaptarii, cu exceptia cazului in care sunteti supravegheat de un cadru medical.

Metode pentru a face fata stresului

Cu totii avem zile bune si zile mai putin bune, care nu depind in totalitate de noi si “se intampla” din cauza unor evenimente care sunt dincolo de controlul nostru. Cu toate acestea, exista anumite masuri pe care le poti lua pentru a diminua stresul. Aceste sfaturi simple te pot ajuta sa ai parte de zile bune si sa tii deoparte stresul cotidian.

In continuare, te invit sa citesti cateva sfaturi si obiceiuri pe care le poti utiliza, in viata ta, incepand cu aceasta saptamana, pentru a reduce stresul si pentru a te bucura de o viata linistita si plina de satisfactii.

Mooderal

 

● Pastreaza o lista zilnica, scurta, cu lucruri de facut. Daca te supra-aglomerezi, nu vei reusi sa duci la bun sfarsit sarcinile, ceea ce te va face sa fii foarte stresat;

● Daca ai o sarcina de rezolvat, la serviciu, dedica-ti 80% din timp concentrandu-te pe solutie si doar 20% pe problema;

● Comunicarea este cheia; daca nu stii ceva, intreaba un coleg si nu mai pierde timpul incercand sa ghicesti despre ce este vorba;

● Ocupa-te de un singur lucru odata, indiferent ca este la locul de munca, la scoala sau in viata privata;

● Tine notite intodeauna si aseaza-le la vedere. Nu poti sa stii cand memoria iti joaca feste sau cand se blocheaza calculatorul cu fisierul unde aveai toate informatiile;

● Deconecteaza-te in timpul weekendului;

● Asigura-te ca iti dedici timp suficient pentru a face ceea ce iti place, fie ca este vorba despre un curs de pictura, cititul unei noi carti sau practicarea unui sport;

● A intarzia la o intalnire este o sursa de stress. De aceea, pune-ti ceasul sa sune cu 10 minute mai devreme, pentru a avea timp sa te pregatesti;

● Fa in asa fel incat pauza de masa sa fie un timp de relaxare;

● Inceteaza sa iti doresti sa faci lucrurile perfect;

● In cazul in care nu ai reusit sa indeplinesti toate sarcinile pe ziua respectiva, nu uita ca si maine este o zi;

● Fii prezent. Cand iti petreci prea mult timp retraind trecutul sau imaginandu-ti viitorul, esti mult mai expus ingrijorarilor, temerilor si stresului. De aceea, alege sa iti petreci mai mult timp in prezent;

● Cere ajutorul cuiva ori de cate ori ai nevoie;

● Daca ai ceva pe suflet, vorbeste cu un prieten apropiat sau cu un membru al familiei. Acest lucru te ajuta sa te descarci;

● Incetineste si doar respira. A respira usor te ajuta sa eliberezi stresul, iti calmeaza mintea si iti relaxeaza corpul;

● Fii inteligent si respecta cele trei fundamente ale energiei: dormi suficiente ore pe noapte, adopta o alimentatie sanatoasa si fa exercitii fizice de cateva ori pe saptamana.

Mooderal

Voi ce metode folositi pentru a scapa de stres?

Mooderal

 

Distribuie prietenilorShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedIn

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *